Uuden pääkäyttäjän perehdytysopas

Tämän kurssi on suunnattu kahdelle erityyppiselle jäsenrekisterin pääkäyttäjälle:

  • Sinulle, joka olet perehdyttämässä seuraajaasi ja et oikein tiedä, mistä lähtisit liikkeelle ja mitä kaikkea tietoa on tärkeä periyttää eteenpäin.
  • Sinulle, joka perit pääkäyttäjyyden, mutta ilman perehdyttämistä tai perehdyttäminen tapahtui sen verran nopeasti, ettet saanut muodostettua kokonaiskuvaa hallintaasi siirtyvästä rekisteristä.

Mikäli olet poistuva pääkäyttäjä, joka jakaa perimätietoa seuraajalleen, voi tästä verkkokurssin materiaalista olla apua siinä, että osaat (ja muistat) avata seuraajallesi teidän rekisteriarkenne keskeiset asiat. 

Jos olet pääkäyttäjä, joka ottaa rekisteriä haltuun omin neuvoin, voit tukeutua tämän verkkokurssin sisältöön ja ottaa osio kerrallaan uutta järjestelmää haltuun.

On tärkeä huomioida, että materiaali on toteutettu yleistason sisällöllä ja kuvauksilla. Kyseessä ei ole käyttöohjesivusto vaan tämän oppaan tavoitteena on avata ne keskeiset asiat, jotka rekisterin ylläpidossa on tärkeä huomioida .  Mukana myös pohdittavia ja selvitettäviä asioita tekemisesi tueksi, vinkkejä ja linkkejä Sensen ohjesivustolle. Oppaan osiot suunniteltu siten, että ne opastavat sinut tutustumaan rekisteritoteutukseenne aihealue kerrallaan. 

Pidäthän mielessä, että asiakaspalvelumme opastaa sinua tarvittaessa eteenpäin asiakaskohtaisissa toteutuksissanne ja voit myös tilata meidät kouluttamaan sinua!

Liittopalveluiden asiakastuki

Ensisijainen yhteydenottokanavamme on sähköposti: asiakaspalvelu@avoine.fi 

Akuuteissa asioissa voit myös soittaa asiakaspalveluumme 010 3090 951 arkisin klo 9-16 välillä. Varauduthan silti lähettämään meille tarkentavia tietoja sähköpostitse.