Rekisterin kehittäminen ja lisätilaukset

Kehitystarpeiden kartoitus

Kehitystarpeita nousee usein esiin uuden tai muuttuneen toimintatavan myötä. Jos haluatte lisätä ominaisuuksia tai toimintoja jäsenrekisteriinne, suunnittelu aloitetaan organisaation sisällä pääkäyttäjän johdolla. Kun kehitystarpeet on kartoitettu sisäisesti, pääkäyttäjä voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. 


Tarjouksen pyytäminen

Kun pääkäyttäjä esittää meille kehitystarpeensa, arvioimme kehityksen vaatimaa työmäärää, työn toteutuksen aikataulua sekä sitä, miten kyseinen työ on parasta toteuttaa. Määrittelyn jälkeen pystymme tekemään alustavan hinta-arvion, jossa kerrotaan mahdolliset kiinteät kustannukset sekä arvioidaan työhön kuluvien tuntien määrä.

Joillain palveluillamme voi olla kiinteä hinta tai aloitusmaksu, mutta useimmiten laskutamme työtuntien perusteella. Tarjous tulee hyväksyä kirjallisesti, jonka jälkeen aikataulutamme tilauksen työlistoillemme. 


Uuden toiminnon käyttöönotto

Kun muutos on toteutettu rekisteriinne, ilmoitamme siitä pääkäyttäjälle, joka tarkistaa ja testaa, että muutos on toivotunlainen ja laadukas.

Kun rekisteriin on tehty uudistuksia, pääkäyttäjän vastuulla on kirjata muutokset ja tarvittavat ohjeistukset rekisterin dokumentaatioon. Tarvittaessa pääkäyttäjä järjestää koulutuksen loppukäyttäjille.


Hinnoittelu

Sense Jäsenrekisteri

  • Tuntihinta 110 € (Alv 0 %).
  • Työn voi toteuttaa tuoteasiantuntija - ohjelmointia ei tarvita.
  • Sense Jäsenrekisteriin tehdään säännöllisesti myös yleistä tuotekehitystä.

Ankkuri- ja Sebacon-rekisterit

  • Tuntihinta 140 € (Alv 0 %)
  • Työ edellyttää ohjelmoijan työpanosta
  • Akkuri- ja Sebacon -rekistereihin ei tehdä yleistä tuotekehitystä.

(Yllä olevat hinnat 08/2022, varmista voimassa oleva hinnasto asiakaspalvelustamme)