Syksyn 2025 koulutukset
Vitec Avoinen syyslukukausi 2025 tarjoaa kattavasti maksuttomia koulutuksia Sense rekisterin pääkäyttäjien tueksi.
Muistathan ilmoittautua mukaan koulutuksiin! Ilmoittautumislomakkeet avautuvat 7.8 klo 8:00 ja sulkeutuvat sulkeutuvat viikkoa ennen koulutusajankohtaa tai kun osallistujamäärä on täyttynyt.
Huomioitavaa ilmoittautumiseen liittyen
Vitec Avoinen toimistolla pidettäviin koulutuksiin sekä pääkäyttäjän opastustuokioihin mahtuu mukaan 8 henkilöä (1 per organisaatio).
Jokaisen koulutuksen min. osallistujamäärä on 4 henkilöä. Mikäli minimiosallistujamäärä ei täyty, ilmoitetaan koulutuksen peruuntumisesta sähköpostilla ilmoittautumisajan päätyttyä.
Mikäli koulutus on täyttynyt tai lomake sulkeutunut, tiedustele mahdollisuutta liittyä joukkoon sanna.juden@vitecsoftware.com.
Syyskuu | ||
Ke 3.9. | Pääkäyttäjän opastustuokio | |
Opastustuokiossa käsitellään pääkäyttäjän tehtäviä ja vastuita sekä jaetaan hyviä käytänteitä rekisterin ylläpitoon liittyen. Tuokio järjestetään Teamsin kautta. | ||
Ke 17.9. | Teematuokio: Raportoinnin UKK | |
Webinaarityylisessä tuokiossa käydään seuravaat viisi hakua yleisempien kysymysten joukosta Sensen haku- ja rapotointitoimintoon liittyen:
Tuokio järjestetään Teamsin kautta. | ||
Lokakuu | ||
Ke 15.10. | Teematuokio: Sensen uutiskirje ja viestipohjat jäsenviestinnän tukena | |
Tässä webinaarityylisessä tuokiossa käydään läpi Sensen uutiskirjelaajennus ja tutustutaan sen tarjoamiin mahdollisuuksiin luoda graafinen jäsenkirje. Lisäksi käsitellään lähetetyn viestin merkitseminen viestipohjaksi. Koulutus järjestetään Teamsin kautta. | ||
To 30.10. | Pivotointi tutuksi jäsendatan avulla | |
Sense mahdollistaa tietojen viemisen Exceliin, jossa esim. jäsenmääriä ja -rakennetta on mahdollista tilastoida pivotoinnin avulla. Tämä koulutus alkaa teoriaosiolla, johon osallistuminen on mahdollista myös Teamsin välityksellä. Teoriaosion jälkeen toimistolle saapuneiden osallistujien kanssa otamme teoriaopit haltuun käsittelemällä kunkin omaa jäsendataa. | ||
Marraskuu | ||
Ke 5.11. | Teematuokio: Vuoden vaihteeseen valmistautuminen | |
Jäsenvuoden vaihtuminen tuo pääkäyttäjän työpöydälle useita To do-asioita, joista osa on vain kerta vuodessa tehtäviä. Tässä webinaarityylisessä tuokiossa kerrataan mihin kaikkeen on hyvä kiinnittää huomiota, jotta uusi jäsenvuosi starttaa sujuvasti. Tuokio järjestetään Teamsin kautta. | ||
To 27.11. | Vuosikello & sisäinen dokumentaatio | |
Laskutukset, luottamushenkilöiden vaihdokset, erinäiset kokoukset, lehden lähettämiset ym. rekisteriliitännäiset tapahtumat rytmittävät pääkäyttäjän jäsenvuotta. Arjen hallintaa helpottaa selkeä näkymä tuleviin To do -asioihin ja mieltä rauhoittaa näihin liittyvät kirjalliset ohjeet. Vuosikellon ja siihen liittyvien toimintatapojen näkyväksi tekeminen avustaa organisaatiotanne myös henkilövaihdoksissa. Tämä koulutus tarjoaa tilaisuuden aloittaa oman vuosikellon rakentaminen yhdessä sisäisen dokumentaation kanssa. Koulutus järjestetään Vitec Avoinen toimistolla, etäosallistumismahdollisuutta ei ole. | ||
Joulukuu | ||
Ke 10.12. | Pääkäyttäjän opastustuokio | |
Opastustuokiossa käsitellään pääkäyttäjän tehtäviä ja vastuita sekä jaetaan hyviä käytänteitä rekisterin ylläpitoon liittyen. Tämän tuokion sisältö on sama kuin elokuun tuokiossa. Tuokio järjestetään Teamsin kautta. |
Etkö löytänyt sopivaa koulutusta?
Vitec Avoinen koulutustarjontaan kuuluvat myös asiakaskohtaisesti räätälöidyt koulutukset. Tällöin koulutuksen sisältö sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa ja koulututus voi olla pääkäyttäjätasoinen tai yhdistyskäyttäjille suunnattu yleiskoulutus.
Jos tilauskoulutus kiinnostaa, ole rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme! Voit valmiiksi miettiä koulutuksen kohderyhmän ja käsiteltävät aiheet, näiden pohjalta saamme annettua tarjouksen.